- تهـران - تبریز
- 7277 877 0914
0
+
تعداد سایت های فروخته شده
در کمتر از یک ساعت، سایت خودت رو راه اندازی کن
ما برای مشاغل مختلف سایت هایی با ظاهر های متفاوت برای هر سلیقه ای آماده کرده ایم که شامل آیتم هایی که اغلب سایت های آن حوزه دارند می باشد!
خرید و راه اندازی این وبسایت ها بدلیل اینکه بصورت پیش فرض و با سلیقه طراح، دیزاین شده اند، هزینه ی کمتری را برای مشتریان این سایت ها در پی خواهد داشت.
این وب سایت ها از هر نظر تست شده و آماده راه اندازی بر روی هاست شما می باشد، فقط کافیست اطلاعات تماس و شخصی خود را وارد کنید. در عرض کمتر از یک ساعت سایت شما آماده می باشد.
به همراه این وب سایت ها یک پکیج آموزشی (ویدئویی) برای مدیریت مطالب و ویرایش آنها به خریدار داده خواهد شد که تمامی مباحث آموزشی را در بر می گیرد.
در صورت تمایل به خرید هر یک از سایت های آماده می توانید قبل از خرید در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با قسمت فروش تماس داشته باشید.
دیجیتال مارکتینگ، برندیگ، سئو و … عناوین سنگینی هستند که هر مالک کسب و کاری روزانه با آنها مواجه می شود. این عناوین در عین سادگی مفهوم بسیار پیچیده ای دارند. اما چیزی که عموم می داند و کاملا هم صحیح هست این است که این ها ارکان رشد و رونق کسب و کارهای مدرن و اینترنتی هستند. حال می خواهیم در مورد سئو و جادوی سئو صحبت کنیم، سئو همان مقوله ای است که باعث می شود شما در نتایج موتورهای جستجوی (مانند گوگل) دیده شده و در جایگاه بهتری قرار بگیرید.
سئو یک کار و پروسه روتین نیست که توسط یک ربات و یا افزونه قابل انجام باشد، بلکه سئو یک مفهوم بسیار عمیق است که سئو کار می تواند بسته به هر شرایطی که در آن قرار دارد به نحوه معقول و قابل اجرا مطرح شود. در واقع سئو یک پروسه ای است که در آن پروسه طی کارهایی متخصصانه از جمله ایجاد ساختار مناسب، محتوا مناسب، ایجاد ارتباط معنایی درست و مدیریت نحوه ارائه ی آنها رتبه سایت بهبود می یابد.
برای اینکه بتوان یک کسب و کار اینترنتی را رونق بخشید بایستی ابتدا از نظر دیجیتال مارکتینگ شرایط موجود در فضای کاری را مورد بررسی قرار داد. برای مثال برند های معروف در آن حوزه، شناسایی رقبای موجود، امکان سنجی و بررسی میزان موفقیت، تخمین میزان سرمایه لازم و موضوعات تخصصی دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.
بررسی و آنالیز موضوعی در دیجیتال مارکتینگ یک امر تخصصی می باشد و بدون تخصص نمی توان حرفی در این وادی داشت. آنالیزور کسب و کار بایستی علاوه بر دانش،تجربه کاری هم داشته باشد تا بتواند قضاوت و تحلیل صحیحی داشته باشد.
بعد از اینکه شما دانستید که در چه موقعیتی قرار دارید و کسب و کار شما تا چه حد می تواند پیشرفت کند، با کسب اطلاعات تصمیم گرفتید که به کسب و کار خود رونق دهید. گام اول این است که ابتدا سایت خود را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت خود را استخراج کرده و در با مقایسه با رقبا اقدام به برطرف نمودن نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت سایت کنید.
داشتن یک سایت با ساختار فتی و محتوایی اصولی پایه و اساس سئو می باشد، بطوری که اگر از طریق برندینگ و یا لینک سازی که با هزینه های زیادی همراه است رتبه خوبی هم دریافت کنید، چون ساختار مناسبی ندارید نمی توانید در رتبه خود استیبل باشید.
استراتژیست سئو در واقع یک مدیر سئوی با تجربه بالاست که تسلط کافی به کسب و کار مربوطه و سئو دارد، و با استفاده از اطلاعاتی که ار آنالیزور بدست می آورد و با توجه به مدت زمان و بودجه اعلامی از سوی کارفرما اقدام به تدوین یک مسیر و نقشه راه می کند. بعد از تدوین این مسیر راه، استراتژی خود را به مدیر سئو ارائه می دهد.
بعد از بررسی مدیر سئو احتمال دارد این استراتژی چکش کاری شده و اصلاحاتی را داشته باشد. اما در نهایت بعد از تایید استراتژی و مشخص شدن میزان حجم کاری و هزینه های مورد نیاز و زمان قابل قبول برای اجرای پروژه، استراتژی به مدیر سئو تحویل داده می شود.
مدیر سئو که در واقع مدیر کل انجام پروژه سئو نیز است با توجه به استراتژی سئو تدوین شده اقدام به جذب نیروی کار و برنامه ریزی های لازم برای اجرا می کند. در واقع مدیر سئو با مدیریت و برنامه ریزی خود سعی می کند هماهنگی ها لازم صورت گیرد تا بخشهای مختلف از جمله بخش فنی و تولید محتوا بتوانند با حداکثر توان به پیشرفت پروژه کمک کنند.
مدیر سئو علاوه بر مدیریت امور بایستی فیدبک های لازم برای آنالیز میزان پیشرفت را نیز اعلام و اعمال کند و در صورت نیاز به تغییراتی در برنامه و یا حتی برخی موارد در استراتژی ایجاد کند. بطور کلی مدیر سئو استراتژی را برحسب شرایط موجود پیش می برد و در صورت تغییر شرایط استراتژی را نیز با شرایط وفق خواهد داد.
مدیر تولید محتوا اغلب در پروژه های سنگین مطرح می شود و شخصیت مستقل از مدیر سئو دارد، اما در پروژه های کوچکتر مدیر سئو می تواند خود این وظیفه را انجام دهد. مدیر محتوا در واقع تیم تولید محتوا را هدایت کرده و همچنین در کیورد سرچ نیز به مدیر سئو کمک می کند. همچنین مدیر تولید محتوا بایستی زمانبدی انتشار محتواها را طبق برنامه اعلامی توسط مدیر سئو پیش برد.
درست است که در دنیای وب بک لینک بایستی از طریق سایت دیگر و بصورت خود جوش ایجاد شود،اما در این صورت میزان زمان لازم برای رسیدن به حد قابل قبول افزایش خواهد یافت. برای صرفه جویی در زمان مدیر سئو بایستی بر اساس برنامه و بصورت اصولی برلی ایجاد بک لینک اقدام به انتشار رپورتاژ در دیگر سایت ها کند.
انتشار ریپورتاژ در سایت های دیگر به قدری در رنکینگ سایت شما موثر است که شاید با کوچکترین اشتباه، رتبه سایت شما دستخوش تغییرات جبران ناپذیری شود. پس اگر در این حوزه اطلاعات کافی ندارید به مدی سئوی خود اعتماد کرده و کار را به کاردان بسپارید.
بهترین راه برای ارتباط با تمامی بخش های مجموعه استاروب استفاده از ارسال پیام می باشد. چرا که در اولین فرصت پیام شما به بخش مربوطه ارجاع خواهیم داد تا با شما تماس بگیرند.